کد خبر: 29506
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 04 مرداد 1396 - 10:22

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی خرمشهر برگزار شد

منبع : لیزنا
جلسه انجمن کتابخانه های عمومی خرمشهر با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرماندار و اعضای این انجمن در محل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان این شهرستان برگزار شد.
دومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی خرمشهر برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره كل كتابخانه های عمومی استان خوستان محمدی پارسا رئیس اداره کتابخانه های عمومی خرمشهراز برگزاری از دومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی خرمشهر با حضور دکتر بهردینی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان خرمشهر و اعضا انجمن کتابخانه های عمومی خرمشهر و مینوشهر، در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 2 خرمشهر خبر داد.

در این جلسه محمدی پارسا ضمن تشکر و قدرانی از همکاری ادارات بویژه فرمانداری و شهرداری های خرمشهر و مینو شهر  در برگزاری هفتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: اسقبال مردم خرمشهر بویژه کودکان و نوجوانان در این جشنواره نسبت به سال گذشته سه برابربیشتر بود و بیش از  هزار نفر دراین جشنوراه شرکت کردند

دراین جلسه دکتر بهردینی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه خرمشهر ضمن تاکید مجدد بر اهمیت پرداخت مطالبات کتابخانه های عمومی توسط شهرداری ها،خواستار تشکیل جلسه ای مشترک با حضور شهردار خرمشهر و رئیس اداره کتابخانه های عمومی خرمشهر با هدف تعیین تکلیف مطالبات کتابخانه های عمومی شهرستان شد .

همچنین در این جلسه هریک از اعضای انجمن به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود در راستای توسعه فرهنگ کتابخوانی در شهرستان اشاره کرده تشکیل کمیته های ترویج گفتمان کتابخوانی در ادارات را خواستار شدند

 

درپایان این جلسه اعضای انجمن از بخشهای مختلف کانون پرورش فکری کودکان و فعالیت های آن بازدید کردند

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: