کد خبر: 29509
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 04 مرداد 1396 - 10:47

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

انجمن خیرین کتابخانه‌ساز استان البرز، احیا می‌شود

منبع : لیزنا
جلسه «احیاء انجمن خیرین کتابخانه‌ساز البرز» با هدف بررسی همکاری کتابخانه‌ها با موسسات فرهنگی استان و آغاز به‌کار مجدد انجمن خیرین کتابخانه‌ساز البرز برگزار شد.
انجمن خیرین کتابخانه‌ساز استان البرز، احیا می‌شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط­ عمومی اداره­ کل کتابخانه‌های عمومی البرز، جلسه «احیاء انجمن خیرین کتابخانه‌ساز البرز» با حضور حجت‌الاسلام‌ شمس‌الله فلاح، مدیر­کل کتابخانه‌های عمومی البرز؛ محمد کریم صابری، معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی البرز، محمد سعید حمزوی، صاحب‌امتیاز «موسسه فرهنگی، هنری محفل کتاب رویا» و جمعی از کارشناسان اداره­ کل کتابخانه‌های عمومی استان برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام‌ فلاح، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی البرز با اشاره به طرح ایجاد کارگروه اهدای کتاب در استان گفت: بر اساس این طرح یکی از کمیته‌های خیرین، «کمیته اهدای کتاب» نام خواهد گرفت. وظیفه این کمیته ارتباط با ارگان‌های فرهنگی، نمایندگان دانشگاه‌ها و... برای ترویج فرهنگ اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی است.

در ادامه حمزوی، صاحب‌امتیاز «موسسه فرهنگی، هنری محفل کتاب رویا» با اشاره به امانت کتاب بین کتابخانه‌های عمومی استان و این موسسه گفت: در صورت اجرا این طرح، امکان استفاده از منابع کتابخانه‌های عمومی برای امانت به مراجعان «محفل کتاب رویا» فراهم می‌شود.

گفتنی است؛ تصمیم برای آغاز به­ کار مجدد انجمن خیرین کتابخانه‌ساز، تبلیغات و اطلاع‌رسانی جهت شناسایی خیرین استان، اقدامات اداری برای تمدید مجوز انجمن خیرین، برگزاری جلسه هیأت امنا و تعیین هیأت‌رئیسه از موضوعات دیگر این نشست بود.

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: