کد خبر: 29586
تاریخ انتشار: یکشنبه, 08 مرداد 1396 - 21:49

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان در جشنواره تابستانی

منبع : لیزنا
 نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان با هدف ارایه کتاب های مناسب به کودکان و نوجوانان از سوی کتابخانه 15 خرداد در منطقه 18 برگزار می شود.
 نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان در جشنواره تابستانی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی فرهنگسرای خاتم(ص) و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18، مهدی کاظمی رییس کتابخانه 15 خرداد با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه کتاب با هدف دسترسی آسان مخاطبان کودک و نوجوان به کتاب های مناسب سن خود، ترویج و اشاعه فرهنگ مطالعه و ترغیب کودکان و نوجوانان به کتابخوانی دایر شده است.

وی افزود: کتابخانه 15 خرداد در قالب جشنواره تابستانی و پویش کتابخوانی و با همکاری انتشارات افق اقدام به برگزاری این نمایشگاه کرده است.

کاظمی گفت: در این نمایشگاه 100 عنوان کتاب با محوریت کودک و نوجوان شامل داستان، شعر، مباحث تربیتی، علمی، دینی، اجتماعی و ... به نمایش گذاشته شده و در صورت درخواست علاقمندان در اختیار آنان قرار می گیرد.

نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان در ایام تابستان هر روز از ساعت 8 تا 20 در کتابخانه 15 خرداد به نشانی بلوارمعلم ،خیابان تختی ،خیابان تولیددارو،بوستان 15 خرداد پذیرای علاقمندان است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: