کد خبر: 29660
تاریخ انتشار: یکشنبه, 15 مرداد 1396 - 12:09

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

چکیده مقالات ارسالی به همایش«مهارت‌های ارتباطی برای کتابداران» بررسی شد

منبع : لیزنا
نشست بررسی اولیه چکیده مقالات ارسالی به همایش ملی «مهارت‌های ارتباطی برای کتابداران» اصفهان با هدف داوری و بررسی نهایی چکیده‌ها و مقالات ارسالی به دبیرخانه همایش برگزار شد.
چکیده مقالات ارسالی به همایش«مهارت‌های ارتباطی برای کتابداران» بررسی شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام  روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی اصفهان، نشست بررسی اولیه چکیده مقالات ارسالی به همایش ملی «مهارت‌های ارتباطی برای کتابداران» با حضور علیرضا رحیمی دبیرعلمی و سایر اعضای کمیته علمی این همایش در سالن تعالی دانشکده مدیریت و اطلاع‌رسانی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد.

دبیرعلمی همایش «مهارت‌های ارتباطی برای کتابداران» در این نشست با اشاره به استقبال از این همایش گفت: پس از دو مرحله تمدید، تا ۳۰ تیرماه تعداد ۳۱۱ عنوان چکیده مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است.

رحیمی در ادامه افزود: نتایج نهایی چکیده مقالات پذیرش شده به مرور از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی همایش اعلام خواهد شد و پس از آن پژوهشگران می‌توانند نسبت به ارسال اصل مقالات اقدام کنند.

امیر هلاکویی سرپرست کتابخانه‌های عمومی اصفهان نیز در این نشست با اشاره به اهمیت تقویت مهارت‌های ارتباطی برای کتابداران خاطرنشان کرد: کتابداران از پویاترین و ایثارگرترین افراد جامعه هستند که با خدمات صادقانه خود در کتابخانه‌ها به توسعه و غنای فرهنگ کشور کمک می‌کنند اما نباید فراموش کرد که کتابخانه‌ها با توسعه همه‌جانبه‌ی فن‌آوری‌ها، با شرایط جدیدی روبرو هستند و کتابداران باید خود را با روند رشد و توسعه تکنولوژی و شرایط جدید همسو کنند.

در ادامه این نشست همچنین چکیده‌های ارسالی طی ۳ مرحله توسط ۱۰ داور مورد ارزیابی اولیه قرار گرفت و در خصوص تعیین تعداد سخنرانی، مقاله و پوستر و نحوه انتشار مقالات و پوسترها بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت.

 

گفتنی است همایش ملی «مهارت‌های ارتباطی برای کتابداران کتابخانه‌های عمومی» طی روزهای هشتم و نهم آذرماه سال جاری به میزبانی اصفهان در مرکز همایش‌های علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار خواهد شد

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: