دیدار فرماندار و رییس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان اشتهارد استان البرز با سرپرست اداره کتابخانه ها

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز، ابوالفضل اینانلو در دیدار سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان در دفتر فرماندار با تبریک انتصاب رییس جدید کتابخانه های شهرستان با تاکید بر اجرای جدی برنامه های کتابخوانی در اشتهارد  گفت: باید جلسات انجمن کتابخانه های شهرستان بطور منظم برگزار شود و تصمیمات این انجمن بعنوان شورای راهبردی موضوع مطالعه و کتابخوانی در شهرستان توسط دبیرخانه دنبال و از اندیشه نخبگان و اهالی فرهنگ و دانش به نحو مطلوب  در این انجمن بهره برداری لازم به عمل آید.

 رییس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان اشتهارد در این دیدار با تاکید بر لزوم همکاری همه ادارات شهرستان برای ترویج کتابخوانی گفت: همه باید کمک کنند تا اوضاع مطالعه و کتابخوانی اشتهارد بهتر از این باشد. اداره کتابخانه های عمومی برنامه های خود را برای ارائه خدمات بهتر به مردم با سایر نهاد های همسو و همکار در شهرستان هماهنگ کند.

فرماندار اشتهارد تاکید کرد: مجموعه کتابخانه های شهرستان مورد حمایت اینجانب و مجموعه مسئولین شهرستان بوده و خواهد بود و از مدیران محترم کل در استان نیز میخواهم برای بهبود اوضاع زیرساخت های فرهنگی کتابخانه ای در اشتهارد مساعدت های بیشتری داشته باشند.

گفتنی است شهرستان اشتهارد دارای دو انجمن کتابخانه های عمومی در بخش رحماینه و شهر اشتهارد می باشد که هر کدام دارای اعضای حقیق و حقوقی می باشند که وظیفه نظارت ، هدایت و راهبری موضوع مطالعه و کتابخانه های عمومی و هدایت انجمن را بر عهده دارند و فرماندار ریاست این انجمن در شهرستان را بر عهده دارد.