کد خبر: 29862
تاریخ انتشار: دوشنبه, 23 مرداد 1396 - 16:20

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان منصوب شد

منبع : لیزنا
هادی نوری طی حکمی از سوی دبیرکل نهاد به عنوان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان منصوب شد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان منصوب شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، طی حکمی از سوی علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور هادی نوری به عنوان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان گیلان منصوب شد.

هادی نوری دانش‌آموخته دکتری جامعه‌شناسی و عضو هیأت علمی گروه جامعه‌شناسی دانشگاه گیلان است و پیش از این سابقه حضور به عنوان پژوهشگر در گروه جامعه‌شناسی فرهنگ در جهاد دانشگاهی گیلان، دفتر مطالعات سیاسی مرکز تحقیقات و مطالعات وزارت کشور و همچنین مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی را در کارنامه کاری خود داشته است.

مراسم معارفه مدیرکل جدید و تقدیر از تلاش‌های سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان ساعت ۱۰ روز چهارشنبه بیست و پنجم مردادماه با حضور  جمعی از مسئولان استانی و کتابداران کتابخانه‌های عمومی گیلان در سالن شهید انصاری مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیاء رشت برگزار می‌شود.

متن حکم انتصاب دبیرکل نهاد به شرح زیر است:

«باسمه‌تعالی

جناب آقای هادی نوری

با سلام

نظر به تخصص، تجربیات و تعهد جنابعالی در عرصه فرهنگی و با توجه به تصویب کمیتۀ انتصابات مدیران کل، به موجب این ابلاغ به عنوان «مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و رئیس دبیرخانۀ انجمن کتابخانه‌های عمومی استان گیلان منصوب می‌شوید

امید است در سایۀ توجهات باریتعالی و بهره‌مندی از همکاری و همدلی با مقامات محترم استان، اعضای محترم انجمن‌ها و همکاران گرامی در تحقق اهداف و سیاست‌های توسعۀ کمی و کیفی کتابخانه‌های عمومی کشور و اهداف عالیۀ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و مؤید باشید.

و من ‌الله التوفیق

علیرضا مختارپور

 

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور»

سهیلا
|
Iran
|
1396/05/24 - 08:19
2
1
سلام
در خصوص این گزارش اسم سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان هم برده می شد حالا یه خانم رو برداشتند و آخر حکم سرپرستی خانم رو عوض نکردند لیزنای عزیز تو اسمش رو هم نگفتی نمیدونم واقعا عملکرد ش چطور بود یا خودش دوست داشت باشه یا نه ولی در هر حال من یک بار با ایشان تو جلسه بودم به نظر من جاش بود لیزنای عزیز اسمش رو عنوان کند
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: