کد خبر: 29890
تاریخ انتشار: سه شنبه, 24 مرداد 1396 - 20:27

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

«جنگ ها تمامی ندارند» در کتابخانه ابن سینا نقد می شود

منبع : لیزنا
در آستانه سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، داستان «جنگ ها تمامی ندارند» در قالب برنامه «رسالت قلم» چهارشنبه 25 مردادماه 96 ساعت 16 در کتابخانه ابن سینا منطقه 14 نقد و بررسی می شود .
«جنگ ها تمامی ندارند» در کتابخانه ابن سینا نقد می شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق، این داستان از جمله داستان های کتاب « گنج پنهان » است که با الهام از خاطرات 5 نفر از سرداران جانباز شرکت کننده در عملیات های 8 سال دفاع مقدس «حجت الاسلام شیخ محسن حسینی»، «حجت الاسلام عبدا.. توانا»، «کیوان رهبران»، «مجتبی راسخ» و برادر «حجت» تدوین شده است .

داستان زاویه دید و تک گویی نمایشی دارد و با یک مخاطب فرضی صحبت می کند، دارای زاویه دید تک گویی نمایشی است و بدون فراز و نشیب به مسائل جنگ و جامعه می پردازد .

در نشست نقد و بررسی داستان کوتاه «جنگ ها تمامی ندارند»، علاوه بر نویسنده  فاطمه میرصانع منتقدین حوزه داستان نویسی همچون، دانیال غضنفری، فاطمه شادلو، معصومه بصیری و حانیه مطهر و اعضای کانون های ادبی منطقه نیز در نشست شرکت می کنند .

کتاب «گنج پنهان» شامل50 داستان کوتاه در400 صفحه در قطع رقعی، در سال ۹5 در شمارگان 5000 جلد توسط انتشارات حدیث قلم منتشر شده است .

کتابخانه ابن سینا در خیابان پیروزی ، میدان چهارصد دستگاه ،بوستان قانون واقع است .

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: