کد خبر: 29901
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 25 مرداد 1396 - 09:52

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

مدیر دفتر آفرینش های ادبی حوزه هنری کشور

توسعه و تجهیز کتابخانه مرکزی اردبیل، زمینه ساز رشد فرهنگی و علمی استان است

منبع : لیزنا
مدیر دفتر آفرینش های ادبی حوزه هنری کشور،  توسعه و تجهیز کتابخانه مرکزی اردبیل را زمینه ساز رشد فرهنگی و علمی استان دانست.
توسعه و تجهیز کتابخانه مرکزی اردبیل، زمینه ساز رشد فرهنگی و علمی استان است

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل، علیرضا قزوه در دیدار با رباب عزیزخانی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان که با همراهی امیر رجبی رئیس حوزه هنری استان صورت گرفت، ضمن تمجید از فعالیت های فرهنگی و ادبی کتابخانه های عمومی استان، این برنامه ها را زمینه ساز پرورش نسلی عجین شده با معانی فرهنگی و ادبی دانست.

وی، کتابخانه مرکزی اردبیل را یکی از مراکز مناسب برای فعالیتهای عدیده کتابخانه ای و فرهنگی دانسته و افزود: توسعه و تجهیز این کتابخانه، می تواند به رشد فرهنگی و علمی استان اردبیل کمک شایانی بکند.

 این نویسنده، راه اندازی نمایشگاه اسناد تاریخی استان در کتابخانه مرکزی را ایده ای قابل توجه برشمرده و خاطرنشان ساخت: کتابخانه های عمومی، باید از هر لحاظ محیطی ایده آل و غنی برای مراجعه کننده ها و جویندگان علم و معرفت باشند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل نیز در این دیدار، با اظهار خرسندی از حضور علیرضا قزوه در کتابخانه مرکزی اردبیل، به همکاری ها و برنامه های مشترک کتابخانه های عمومی و حوزه هنری اشاره کرده و گفت: خوشبختانه تجربه کتابخانه ای رئیس حوزه هنری استان و نگاه مثبت ایشان به حوزه کتاب و کتابخوانی، زمینه مساعدی را برای اجرای برنامه های مشترک پدید آورده است.

رباب عزیزخانی، لزوم غنی سازی منابع و تجهیز کتابخانه های عمومی را  مورد اشاره قرار داده و افزود: همه تلاش ما اینست که با جذب مشارکت خیرین، بتوانیم محیطی مناسب در کتابخانه ها برای حضور مردم مهیا کنیم.

 

قابل ذکر است که در ادامه این دیدار، مدیر دفتر آفرینش های ادبی حوزه هنری کشور از بخش های مختلف کتابخانه مرکزی اردبیل بازدید بعمل آورده و در جریان خدمات و فعالیتهای این مرکز قرار گرفت.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: