کد خبر: 29918
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 26 مرداد 1396 - 19:23

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

افزایش ۵۳ درصدی مشارکت مردم آذربایجان‌غربی در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی

منبع : لیزنا
علی فیروز با اشاره به مشارکت بیش از ۵ هزار نفر از مردم آذربایجان‌غربی در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، از رشد ۵۳ درصدی حضور مردم این استان نسبت به سال گذشته خبر داد.
افزایش ۵۳ درصدی مشارکت مردم آذربایجان‌غربی در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان آذربایجان‌غربی، علی فیروز مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی با اشاره مشارکت خیرین کتابخانه‌ساز این استان در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی اظهار داشت: خیرین استان از همان روزهای نخست در تبلیغات جشنواره پیش‌قدم بودند و برای برگزاری آن نیز مبلغ ۴۰ میلیون ریال کمک مالی کردند.

وی با اشاره به همکاری دستگاه‌های دولتی و فرهنگی سطح استان در برگزاری این جشنواره یادآور شد: امسال ما برای جذب مشارکت دستگاه‌ها و نهادها جلسات مختلفی را برگزار کردیم و در کنار برقراری تعامل با خیرین کتابخانه‌ساز، با روابط عمومی برخی از سازمان‌های استان نیز برای برگزاری باشکوه جشنواره همکاری کردیم.

فیروز با اشاره به آمار شرکت‌کنندگان در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان آذربایجان‌غربی گفت: در مجموع ۵۰۶۹ نفر از مردم استان در جشنواره امسال شرکت کردند که با توجه به مشارکت ۳۳۰۰ نفری سال گذشته شاهد رشد ۵۳ درصدی بوده‌ایم که از این تعداد ۵۱۹ نفر به صورت آنلاین و ۴۵۵۰ نفر نیز به صورت مکتوب در مسابقات این جشنواره شرکت کردند.

وی با اشاره به مشارکت قابل توجه مردم نقاط محروم استان در این جشنواره خاطرنشان کرد: کتابخانه‌های مناطق محروم استان نیز پا به پای سایر کتابخانه‌ها در جشنواره کتابخوانی رضوی مشارکت کردند. ؛ بطوریکه کتابخانه‌های شهید مطهری ارومیه، آیت‌الله زین‌العابدین سلماسی، ملت تکاب و کتابخانه روستایی یار مهربان قولنجی مشارکت بالایی در بخش مکتوب جشنواره داشتند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی در ارزیابی برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی در این استان تصریح کرد: همراهی و همکاری صدا و سیمای استان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فرهنگسراهای وابسته به سازمان فرهنگی و شهرداری ارومیه و سایر مراکز فرهنگی در استان با اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی مهم‌ترین دلیل در برگزاری باشکوه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: