کد خبر: 29919
تاریخ انتشار: جمعه, 27 مرداد 1396 - 12:54

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

حضور مدیرکل کتابخانه های البرز در کلاس آموزش قرآن خردسالان

منبع : لیزنا
در بازدید حجت الاسلام فلاح مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز از کتابخانه دکتر معین کرج، کتاب «دا» توسط مسئول کتابخانه به ایشان هدیه شد.
حضور مدیرکل کتابخانه های البرز در کلاس آموزش قرآن خردسالان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز، حجت الاسلام فلاح مدیرکل کتابخانه های عمومی استان به همراه کارشناسان اداره از کتابخانه دکتر معین کرج بازدید کرد. در این بازدید به بررسی مشکلات عمرانی و امنیتی کتابخانه پرداخته شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در این بازدید ضمن گفت وگو با کتابدران و کارکنان کتابخانه در جلسه ای با حضور اعضاء کتابخانه شرکت کرد و بررسی خواسته ها و تقاضای اعضاء پرداخت.

وی طی بازدید از بخش های متفاوت کتابخانه در کلاس آموزش قرآن خردسالان در بخش کودک حضور یافت و با کودکان به گفت وگو پرداخت. 

در ادامه حجت الاسلام فلاح برای تشویق هرچه بیشتر کودکان به یادگیری قرآن به آنها از قفسه ویژه جوایز کتابخانه دکتر معین جوایزی اهدا نمود.

در پایان مراسم بازدید، فریبا کتابی مسئول کتابخانه دکتر معین به رسم یادگار کتاب ارزشمند «دا» نوشته سیده زهرا حسینی را به مدیر کل کتابخانه ها ی استان هدیه کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: