کد خبر: 30035
تاریخ انتشار: سه شنبه, 31 مرداد 1396 - 10:24

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

«ازمدرسه بدم می آید» در کتابخانه عمومی شهید مطهری اسلامشهر نقد شد

منبع : لیزنا
 کتاب از مدرسه بدم می آید اثر جین ویلیس  ترجمه مهشید مجتهدزاده در کتابخانه عمومی شهید مطهری  شهرستان اسلامشهرنقد و بررسی شد.
«ازمدرسه بدم می آید» در کتابخانه عمومی شهید مطهری اسلامشهر نقد شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کتابخانه‌‌‌های عمومی شهرستان اسلامشهر؛ به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اسلامشهر، نقد و بررسی کتاب «ازمدرسه بدم می آید » اثر جین ویلیس  با حضور محید جعفری رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ، مهشید مجتهدزاده مترجم کتاب حوزه کودک و نوجوان و منتقد اثر، جواهر مهدی پور مسئول کتابخانه شهید مطهری  و جمعی از مسئولین کتابخانه ها و اعضا ی کتابخانه های عمومی در کتابخانه عمومی شهید مطهری شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

در ابتدای نشست، مجتهدزاده مترجم  کتاب «از مدرسه بدم می آید» به‌ معرفی کتاب و علل و انگیزه خود برای ترجمه  این کتاب پرداخت. سپس جواهر مهدی پور منتقد اثر، توضیحات مبسوطی درباره نقاط ضعف و قوت «از از مدرسه بدم می آید»ارائه نمود. در ادامه افراد حاضر در جلسه به بیان دیدگاه‌های خود در ارتباط با اثر پرداختند.

 

در پایان رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اسلامشهر ضمن تشکر از همکاران حاضر در جلسه و اظهار ونظر درنقد و بررسی کتاب فوق از مترجم و منتقد کتاب «از مدرسه بدم می آید»  با اهدای لوح تجلیل نمودند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: