کد خبر: 30050
تاریخ انتشار: سه شنبه, 31 مرداد 1396 - 15:03

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

علیرضا قزوه پس از بازدید از بخش کودک کتابخانه اردبیل

اینجا مهد کودک نیست، یک کتابخانه تخصصی برای کودکان است

منبع : لیزنا
علیرضا قزوه، مدیر دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری کشور، پس از بازدید از کتابخانه مرکزی شهر اردبیل با انتشار پیامی در فضای مجازی، اقدام نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور را در توسعه و تجهیز بخش کودکان کتابخانه‌های عمومی، اقدامی قابل تقدیر دانست.
اینجا مهد کودک نیست، یک کتابخانه تخصصی برای کودکان است

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، علیرضا قزوه طی سفر به استان اردبیل، ضمن دیدار و گفت‌وگو با رباب عزیزخانی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی این استان اردبیل، از بخش‌های مختلف کتابخانه مرکزی استان اردبیل نیز بازدید کرد.

مدیر دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری کشور  طی این بازدید، با اشاره به توسعه و تجهیز بخش کودک این کتابخانه، با انتشار عکسی در اینستاگرام خود نوشت: «اینجا مهد کودک نیست، یک کتابخانه تخصصی کودکان است در کتابخانه شهر اردبیل و در مجاورت. دریاچه شورابیل! این اقدام نهاد کتابخانه های کشور اقدام ارجمندی است که امیدوارم روزی تمام شهرستانها و شهرها و حتی بخش ها و روستاهای کشورمان از این نعمت برخوردار باشند

 

قزوه در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل، ضمن تقدیر از فعالیت‌های فرهنگی و ادبی کتابخانه‌های عمومی استان، توسعه و تجهیز کتابخانه‌های عمومی را زمینه‌ساز تربیت نسلی پرورش یافته با معانی فرهنگی و ادبی دانست و گفت: تداوم این اقدام می‌تواند به رشد فرهنگی و علمی استان اردبیل کمک شایانی کند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: