جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان خنداب برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی مرکزی، سی و سومین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان خنداب و سیزدهمین جلسه انجمن شهر جاورسیان با حضور فرماندار شهرستان خنداب، ائمه جمعه شهرهای خنداب و جاورسیان، معاون فرماندار و سرپرست بخشداری بخش مرکزی شهرستان خنداب در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار خنداب در این جلسه گفت: در هفته فرهنگی خنداب ۵۰۰ عنوان برنامه در سطح شهرستان برگزار خواهد شد و هفته فرهنگی فرصتی مناسب و مغتنم جهت معرفی فرهنگ بومی و محلی شهرستان خنداب و ترویج کتاب و کتابخوانی و مطالعه است. در این هفته می توان با برگزاری نمایشگاه کتاب و برنامه های فرهنگی متنوع، باعث جذب افراد به سوی کتاب شد.

در ادامه نیز حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجدی زاده، امام‌جمعه شهر خنداب هفته فرهنگی را فرصتی استثنایی برای ترویج کتابخوانی دانست و سپس به معرفی کتاب‌های «حکایت زمستان» نوشته سعید عاکف و «آنگاه هدایت شدم» پرداخت.

همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمدی امام‌جمعه شهر جاورسیان کتاب را یکی از نیازهای اساسی در زندگی روزمره افراد دانست و گفت: کتاب باید در سبد کالای روزمره افراد وارد شود.

 

در ادامه نیز میلاد احمدی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خنداب با گرامیداشت نام و یاد شهید محسن حججی، به ارائه گزارش عملکرد کتابخانه‌های عمومی شهرستان و بررسی مصوبات جلسه پیش ‌پرداخت.