کد خبر: 30070
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 01 شهریور 1396 - 09:44

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در کتابخانه امام خمینی (ره) اراک

منبع : لیزنا
مسئول کتابخانه عمومی امام خمینی (ره) اراک از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در این کتابخانه، طی دومین ماه از فصل تابستان، خبر داد.
اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در کتابخانه امام خمینی (ره) اراک

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی مرکزی، الهام امانی، مسئول کتابخانه عمومی امام خمینی (ره) شهر اراک از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی،‌ در این کتابخانه خبر داد و گفت: کتابخانه امام خمینی (ره) در هفته اول مردادماه میزبان دختران جوان و نوجوان منطقه کرهرود شهر اراک بود؛ در این برنامه که به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر برگزار شد، نشست کتاب‌خوان، مسابقات کتابخوانی و تندخوانی برگزار و با استقبال خوبی از سوی اعضا مواجه شد.

مسئول کتابخانه امام خمینی (ره) ادامه داد: طی این ماه و در بخش کودک کتابخانه، دو نشست کتاب‌خوان برگزار شد. تشکیل حلقه جمع خوانی کتاب به‌صورت هفتگی از دیگر برنامه‌های این بخش بود.

 

امانی افزود: برگزاری نمایشگاه‌های کتاب مناسبتی و نیز تشکیل حلقه حفظ و آموزش روخوانی ترتیل قرآن از دیگر فعالیت‌های این کتابخانه در دومین ماه از فصل تابستان بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: