کد خبر: 30263
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 08 شهریور 1396 - 15:17

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کتابخانه فردوس «یک داستان محشر» را معرفی می کند

منبع : لیزنا
 مجموعه داستان  «یک داستان محشر» در برنامه کتابخوانی «با من بخوان» همزمان با پویش کتابخوانی تابستانه در کتابخانه فرهنگسرای فردوس معرفی و خوانده می شود.
کتابخانه فردوس «یک داستان محشر» را معرفی می کند

به گزارش روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، «با من بخوان» برنامه ای برای ترویج و گسترش فرهنگ کتابخوانی برای کودکان است که در اجرای روز ششم، پنج‌شنبه 9 شهریورماه ساعت 10، کتاب  «یک داستان محشر»   در این برنامه خوانش می شود.

در این برنامه کتاب «یک داستان محشر»  نوشته فوئب گیلمن است که برگردان آن توسط نسرین وکیلی، پدرام مهین‌پور انجام شده است.  این کتاب برنده جایزه راث شواترز و جایزه سیدنی تیلور شده است و از کتاب های برگزیده شورای کتاب کودک است.

این داستان، سال ها پیش در یک روستای کوچک در اروپای شرقی رخ داده و روایتی است دلپذیر از رابطه گرم خانوادگی و صمیمیت بین نوه و پدر بزرگ  که سرشار از خلاقیت، آموزش بازیافت و استفاده بهینه از مواد مصرفی و نمایشی است .

پروین پناهی از نویسندگان و مربیان حوزه کتاب كودك، با خوانش این کتاب کودکان و نوجوانان شرکت کننده را با فرهنگ مطالعه و کتابخوانی آشنا می‌کند؛ سپس کودکان با بهره گيری از قوه تخيل و با شخصيت پردازی، شخصیت های ذهنی خود در قالب نقاشی به روی کاغذ می آورند.

 

علاقمندان برای حضور در این کارگاه می‌توانند به کتابخانه فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۸۱۰۴۳ تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: