برگزاری مسابقه کتابخوانی «گلبرگ زندگی» در اشتهارد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی البرز، مسابقه کتابخوانی از کتاب «گلبرگ زندگی» نوشته حجت الاسلام دهنوی همزمان با هفته دولت و با همکاری دفتر امامجمعه، اداره اوقاف و امور خیریه و شهرداری اشتهارد در کتابخانه های عمومی این شهر برگزار می شود.

داود اسدی، سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اشتهارد با اعلام این خبر گفت: این مسابقه به منظور آشنایی نسل جوان با سبک زندگی و شیوه های صحیح ازدواج، همسرگزینی و آداب زندگی مشترک برگزار می شود. یکی از عمده مشکلات جوانان در ابتدای زندگی و یا حتی قبل از ازدواج، عدم شناخت کافی آداب و شیوه های زندگی مشترک و نیز عدم آشنایی به همسرگزینی مناسب است؛ این ناآگاهی عموماً به بروز مشکلاتی همچون طلاق خواهد شد؛ کتابخانه های عمومی اشتهارد با همکاری دفتر امامجمعه محترم و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان و شهرداری اشتهارد با هدف ایجاد این شناخت، به برگزاری مسابقه کتابخوانی «گلبرگ زندگی» اقدام کرده است.

وی در ادامه گفت: کتاب «گلبرگ زندگی» نوشته حجت الاسلام والمسلمین حسین دهنوی، کارشناس برنامه تلویزیونی گلبرگ است؛ این اثر بهنوعی حاصل این برنامه تلویزیونی است که پس از ۶ ماه کارشناسی مسائل مربوط به ازدواج منتشر شد. کتاب بر مبنای پرسش و پاسخ نگاشته شده و مؤلف محترم با استفاده از رایحه خوش آیات شریف قرآن و روایات دینی، از مسائل روانشناختی، جامعهشناختی و حتی روانپزشکی نیز غفلت نکرده است. بنابراین می توان گفت در حال حاضر «گلبرگ زندگی» از جامع ترین و کاربردی ترین منابع درزمینه مسائل مربوط به ازدواج است.

اسدی گفت: علاقه مندان میتوانند فایل اصلی کتاب و فایل سؤالات مسابقه کتابخوانی را از سایت اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز به نشانی و نیز از سایت دفتر امام جمعه محترم شهرستان اشتهارد دانلود و با ارسال پیامک به شماره ۱۰۰۰۷۹۰ در این مسابقه شرکت کنند.