کد خبر: 30395
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 15 شهریور 1396 - 09:31

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی و انجمن علمی کتابداری فارس تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

منبع : لیزنا
 به منظور همکاری‌های هرچه بیشتر در انجام برنامه‌های تخصصی و پژوهشی در استان فارس، تفاهم‌نامه همکاری میان اداره کل کتابخانه‌های عمومی و انجمن علمی کتابداری ایران شاخه فارس منعقد شد.
اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی و انجمن علمی کتابداری فارس تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس، اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس و انجمن علمی کتابداری ایران شاخه فارس با هدف همکاری‌های هرچه بیشتر در انجام برنامه‌های تخصصی و پژوهشی در این استان، تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند.

این تفاهم‌نامه با اهداف کلی همکاری و ارائه خدمات در زمینه های علمی، پژوهشی و آموزشی با در نظر گرفتن امکانات طرفین اعم از علمی و فنی؛ همکاری در برگزاری همایش‌های علمی، کارگاه‌های آموزشی و سخنرانی‌های علمی مرتبط با حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی؛ بهره‌گیری از امکانات، ظرفیت‌ها و توانایی‌های بالقوه طرفین برای گسترش و بهینه‌سازی ارائه خدمات و همکاری در ترویج فرهنگ مطالعه با استفاده از شیوه‌های نوین امضاء شده است.

براساس این تفاهم‌نامه یکساله همکاری در اجرا و برگزاری نشست ها و  کارگاه های آموزشی، اطلاع‌رسانی درباره برگزاری نشست‌ها و کارگاه های آموزشی به کتابداران کتابخانه‌های عمومی و متقاضیان استان، مساعدت در شرکت فعال و هدفمند کتابداران استان در برنامه‌های تخصصی کتابداری به منظور به‌روز رسانی اطلاعات،   برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌ها و همفکری در زمینه‌های مختلف علمی و فرهنگی از تعهدات دو طرف این قرارداد خواهد بود.

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: