نشست مشترک برنامه‌ریزی برای هفته دفاع مقدس در استان گلستان برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی گلستان، رضا قوانلو مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گلستان در این نشست با اشاره به اهمیت هفته دفاع‌مقدس بیان کرد: توجه به موضوع دفاع‌مقدس باید به گونه‌ای باشد که بخش‌های فرهنگی دستگاه‌های اجرایی در کنار فعالیت‌های تخصصی‌شان، به ترویج و تبیین این هفته نیز بپردازند.

وی در ادامه افزود: اداره کل کتابخانه‌های عمومی گلستان به عنوان یک دستگاه فرهنگی، خود را مکلف و ملزم به حضور و فعالیت مؤثر در این هفته می‌داند؛ امیدواریم در تعامل و همکاری با یکدیگر شاهد برکات این جهاد فرهنگی باشیم.

محمدعلی طالع‌زاری معاون فرهنگی - آموزشی بنیاد شهید گلستان نیز در این نشست با ابراز خوشحالی از تعامل ادارات و دستگاه‌های اجرایی در برگزاری برنامه‌های فرهنگیِ هفته دفاع‌مقدس، خاطرنشان کرد: دفاع‌مقدس حوزه وسیعی برای کارهای فرهنگی دارد که پرداختن به آن مستلزم حضور همه جانبه دستگاه‌های اجرایی به خصوص ادارات فرهنگی است.

 

گفتنی است در هفته دفاع‌مقدس، برنامه مشترکی با محوریت گرامیداشت این هفته، توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی، سپاه نینوا، بنیاد شهید و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس در این استان برگزار می‌شود.