پنجمین نشست کارشناسان منابع نهاد برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، پنجمین نشست کارشناسان منابع، چهارشنبه ۲۲ شهریور ماه با حضور محمد اله‌یاری، معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی، سیدباقر میرعبداللهی، مدیرکل تامین منابع و جمعی از کارشناسان منابع از سراسر کشور، در مجتمع باغ زیبای تهران برگزار می‌شود.

سیدباقر میرعبداللهی، مدیرکل تامین منابع با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه کارشناسان منابع ۱۴ استان به تازگی در این پست مشغول به فعالیت شده‌اند، با دستور مساعد دبیرکل محترم نهاد، زمینه برگزاری این نشست با حضور کارشناسان حوزه تأمین منابع از سراسر کشور فراهم شد تا کارشناسان دعوت شده ضمن آشنایی با یکدیگر، در خصوص مسائل اصلی حوزه منابع به بحث و تبادل نظر بپردازند.

در این نشست ضمن معرفی کارشناسان منابع و دریافت گزارشی از وضعیت کتابخانه‌ها و منابع استان‌ها، محمد اله‌یاری، معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد و همچنین سیدباقر میرعبداللهی، مدیرکل تامین منابع نهاد، با معرفی منابع و چارت جدید و گزارشی از اقدامات انجام شده، درباره افق‌های پیش روی اداره کل منابع سخنرانی خواهند کرد.

لازم به ذکر است پنجمین نشست کارشناسان منابع، به همت اداره کل تأمین منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، چهارشنبه ۲۲ شهریور در مجتمع باغ زیبای تهران برگزار خواهد شد.