کد خبر: 30509
تاریخ انتشار: شنبه, 25 شهریور 1396 - 11:27

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کارگاه قصه‌گویی با موضوع قزوین شناسی برگزار شد

منبع : لیزنا
 مسئول کتابخانه عمومی شهید رجایی قزوین از برگزاری کارگاه قصه‌گویی با موضوع قزوین شناسی در این کتابخانه خبر داد.
کارگاه قصه‌گویی با موضوع قزوین شناسی برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی قزوین، معصومه کریمی، مسئول کتابخانه عمومی شهید رجایی اظهار داشت: با توجه به پتانسیل کتابخانه برای افزایش آگاهی و شناخت مخاطب نسبت به مسائل فرهنگی، برگزاری نشست‌های فرهنگی- آموزشی ازجمله اولویت‌های مهم این کتابخانه است.

وی ادامه داد: در این برنامه یک مربی در نقش مادربزرگ قزوینی، با اجرا و گویش قزوینی سنت‌ها، آداب‌ورسوم، اصطلاحات و دیدنی‌های شهر را برای اعضای نوجوان بیان کرد که موردتوجه اعضا قرار گرفت.

کریمی با اشاره به برگزاری کلاس‌ها، نشست‌ها و جلسات مختلف ادبی در این کتابخانه اظهار داشت: برگزاری جلسات مستمر روانشناسی کودک، آموزش نوجوانان و مشاوره خانواده از دیگر برنامه‌هایی است که با استقبال خوب مخاطبان روبه‌رو شده است. این جلسات به‌صورت مدون برگزار شده و به موضوعات و محورهای مختلفی ازجمله شیوه‌های صحیح تربیت فرزند، خطاهای رایج در تربیت، روابط خانوادگی و مهارت‌های ارتباطی می‌پردازد.

 

کریمی در پایان گفت: با توجه به اعتمادی که عموم مردم به کتابداران و کتابخانه‌های عمومی دارند، بر خود واجب می‌دانیم در جهت جلب رضایت حداکثری مخاطبان نهایت تلاش خود را به کاربریم.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: