کارگاه قصه‌گویی با موضوع قزوین شناسی برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی قزوین، معصومه کریمی، مسئول کتابخانه عمومی شهید رجایی اظهار داشت: با توجه به پتانسیل کتابخانه برای افزایش آگاهی و شناخت مخاطب نسبت به مسائل فرهنگی، برگزاری نشست‌های فرهنگی- آموزشی ازجمله اولویت‌های مهم این کتابخانه است.

وی ادامه داد: در این برنامه یک مربی در نقش مادربزرگ قزوینی، با اجرا و گویش قزوینی سنت‌ها، آداب‌ورسوم، اصطلاحات و دیدنی‌های شهر را برای اعضای نوجوان بیان کرد که موردتوجه اعضا قرار گرفت.

کریمی با اشاره به برگزاری کلاس‌ها، نشست‌ها و جلسات مختلف ادبی در این کتابخانه اظهار داشت: برگزاری جلسات مستمر روانشناسی کودک، آموزش نوجوانان و مشاوره خانواده از دیگر برنامه‌هایی است که با استقبال خوب مخاطبان روبه‌رو شده است. این جلسات به‌صورت مدون برگزار شده و به موضوعات و محورهای مختلفی ازجمله شیوه‌های صحیح تربیت فرزند، خطاهای رایج در تربیت، روابط خانوادگی و مهارت‌های ارتباطی می‌پردازد.

 

کریمی در پایان گفت: با توجه به اعتمادی که عموم مردم به کتابداران و کتابخانه‌های عمومی دارند، بر خود واجب می‌دانیم در جهت جلب رضایت حداکثری مخاطبان نهایت تلاش خود را به کاربریم.