کد خبر: 30516
تاریخ انتشار: شنبه, 25 شهریور 1396 - 12:00

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست کتاب‌خوان در کتابخانه ادیب‌الممالک جاورسیان برگزار شد

منبع : لیزنا
 نشست کتاب‌خوان کتابخانه عمومی ادیب‌الممالک شهر جاورسیان با حضور بسیجیان روستای خانقاه برگزار شد.
نشست کتاب‌خوان در کتابخانه ادیب‌الممالک جاورسیان برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی مرکزی، با حضور بسیجیان روستای خانقاه شهرستان خنداب، نشست کتاب‌خوان در کتابخانه عمومی ادیب‌الممالک شهر جاورسیان برگزار شد.

در این نشست کتاب‌های «راز خاک» نوشته مستوره مدرسی، توسط آرام صفری؛ «راز انرژی» نوشته فرزانه کریمی، توسط غزل نجفی؛ «قنات و مظهر روشنایی» نوشته محمدرضا افضلی، توسط آتنا حسنی؛ «خانه سبز» نوشته هایده کروبی، توسط دنیا احمدی؛ «با مشورت مشکلات را حل کنیم» نوشته علی رحمانی، توسط زهرا رضایی؛ «پیامبر (ص) و فرزندانش» نوشته علی سلمانی، توسط مریم یکتافر و «آب و زندگی» نوشته ایرج طهماسبی، توسط گلچین شفیعی، مسئول کتابخانه ادیب‌الممالک معرفی و با حاضرین به اشتراک گذاشته شد.

 

گفتنی است، سلسله نشست‌های کتاب‌خوان با هدف بهره‌مندی از کتاب برگزار می‌شود و طی این جلسات علاقه‌مندان، تجربه خود را از خواندن کتاب با حاضرین به اشتراک می‌گذارند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: