کد خبر: 30523
تاریخ انتشار: شنبه, 25 شهریور 1396 - 14:15

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست کتاب‌خوان تخصصی شعرا در کرج برگزار شد

منبع : لیزنا
نخستین نشست کتاب‌خوان تخصصی اقشار ویژه شعرا در کتابخانه امیرکبیر کرج برگزار  شد
نشست کتاب‌خوان تخصصی شعرا در کرج برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز؛ نخستین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی اقشار کتاب‌خوان ویژه شعرا در سالن آمفی تئاتر کتابخانه امیرکبیرکرج برگزار شد.

به همت اداره کل کتابخانه های عمومی نخستین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی اقشار کتاب‌خوان ویژه شعرا با حضور استادان و ادیبان عرصه شعر و ادبیات شد.

در این نشست اکبر حمیدی آخرین اثر منتشر شده اش با نام  «آئین های مشرقی» منتشر شده از سوی نشر نارین رسانه را معرفی کرد. «برای از تو سروردن هنوز» تازه ترین اثر منتشر شده فخری السادات موسوی  از سوی نشر فصل پنجم توسط نویسنده معرفی شد. مریم آریان یکی از کتابهایش با نام «تور جهانگردی باد»  از انتشارات فصل پنجم را به اشتراک گذاشت. «مادرم پیامبری بود» اثری از  تارا  محمدصالحی از نشر شانی توسط نویسنده کتاب معرفی شد. کتاب «رسا» که توسط نویسنده اش روح الله ستایش احدی معرفی شد از دیگر آثار معرفی شده توسط شاعران استان البرز در این نشست کتاب خوان تخصصی بود.

گفتنی است؛ نشست کتاب‌خوان ویژه شعرا  نخستین نشست از سلسله نشست‌های کتاب‌خوان تخصصی اداره کل کتابخانه‌های عمومی البرز در سال جاری است و تا پایان سال نیز دو نشست کتاب‌خوان تخصصی دیگر با حضور صاحب‌نظران برگزار خواهد شد.

 

در پایان مراسم از شاعرانی که کتاب هایشان را معرفی کردند با اهدا لوح و هدیه تقدیر شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: