کد خبر: 30572
تاریخ انتشار: دوشنبه, 27 شهریور 1396 - 14:47

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نخستین جلسه انجمن استان ایلام در سال جاری برگزار شد

منبع : لیزنا
 نخستین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان ایلام با حضور استاندار برگزار شد.
نخستین جلسه انجمن استان ایلام در سال جاری برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی ایلام، نخستین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان ایلام ۲۲ شهریورماه با حضور استاندار، دبیر انجمن کتابخانه‌های عمومی استان؛ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی، شهردار ایلام، مدیرکل راه و شهرسازی، سرپرست سازمان برنامه‌وبودجه، مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری و سایر اعضا در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

در این نشست مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان به قرائت مصوبات جلسه پیشین انجمن پرداخت و در ادامه گزارشی از اقدامات انجام‌شده از سوی اعضای انجمن ارائه شد.

بهره‌برداری از کتابخانه مرکزی و تقویت منابع آن، توجه به توسعه کتابخانه‌ها در مراکز شهرستان‌ها با توجه به فضای موجود در مجتمع‌های ارشاد، توسعه کتابخانه‌های روستایی از محل اعتبارات عمرانی و توجه به فعالیت‌های فرهنگی با نظر به در پیش بودن هفته دفاع مقدس، بازگشایی مدارس و ایام محرم و صفر از مهم‌ترین موضوعات مطرح‌شده در این نشست بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: