کد خبر: 30590
تاریخ انتشار: سه شنبه, 28 شهریور 1396 - 12:17

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

یادگاری مادربزرگ بجنوردی برای نوه‌هایش در کتابخانه عمومی موسوی بجنوردی

منبع : لیزنا
 مادربزرگ بجنوردی در اقدامی جالب‌توجه، هر ساله با شروع فصل تابستان ضمن تمدید عضویت نوه‌هایش در کتابخانه عمومی موسوی بجنوردی در خراسان شمالی، با آنها در برنامه‌های این کتابخانه حضور پیدا می‌کند.
یادگاری مادربزرگ بجنوردی برای نوه‌هایش در کتابخانه عمومی موسوی بجنوردی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام اداره کتابخانه های عمومی بجنورد، مهناز امیری مسئول کتابخانه عمومی موسوی بجنوردی در گفتگو با روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی خراسان‌شمالی از اقدام جالب مادربزرگ بجنوردی در همراهی با نوه‌هایش(فرهام و نازنین) در این کتابخانه در فصل تابستان خبر داد و بیان کرد: خانم یزدانی از اعضای قدیمی کتابخانه عمومی موسوی بجنوردی در چند سال اخیر با تمدید عضویت نوه‌هایش در ابتدای فصل تابستان همراه با آنها در برنامه‌های فرهنگی کتابخانه در این حضور می‌یابد.

امیری در ادامه افزود: خانم یزدانی که از اعضای قدیمی کتابخانه در یک دهه گذشته و از علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی است با این اقدام ضمن عادت دادن نوه‌هایش به کتاب و کتابخانه از دوران کودکی، مطالعه را در آنان نهادینه می کند مسیر زندگی‌شان را در راه کتاب قرار می دهد.

 

مسئول کتابخانه عمومی موسوی بجنوردی در پایان با تقدیر از این مادربزرگ بجنوردی ابراز امیدواری کرد تمام خانواده‌ها با الگوبرداری از اقدام خانم یزدانی، در مسیر رشد و تعالی فرزندان خود، کتاب و کتابخانه‌ها را از یاد نبرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: