کد خبر: 30611
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 29 شهریور 1396 - 15:22

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

با سخنرانی مجید مجیدی و محمود فرشچیان

کتاب عکس «چهلم» رونمایی می‌شود

منبع : لیزنا
کتاب عکس «چهلم»، هنرمندانه‌ای تصویری از پیادگان اربعین حسینی به قلم محمدتقی اختیاری و با تصاویری از ۱۴ عکاس ایرانی روز جمعه ۳۱ شهریور ماه با سخنرانی مجید مجیدی و استاد محمود فرشچیان رونمایی می‌شود.
کتاب عکس «چهلم» رونمایی می‌شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آیین رونمایی از کتاب عکس «چهلم» به همت موسسه شیعا روز جمعه ۳۱ شهریور ماه ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) برگزار می‌شود. این کتاب عکس نفیس، هنرمندانه‌ای تصویری از پیادگان اربعین امام حسین (ع) به قلم محمدتقی اختیاری و با تصاویری از ۱۴ عکاس ایرانی است.

عکس‌های این کتاب در سال‌های ۸۸ تا ۹۵ و توسط عکاسانی مانند مسعود زنده روح کرمانی، جاسم غضبان‌پور، سعید محمودی ازناوه، مهدی تیرانی، علی بیات و ... تهیه شده است.

مجید مجیدی و محمود فرشچیان سخنرانان مراسم رونمایی از کتاب «چهلم» هستند و چهره‌های فرهنگی هنری مانند حجت‌الاسلام سید محمود دعایی، احمد مسجدجامعی، رسول صدرعاملی، عباس عراقچی و تعدادی از استادان عکاسی ایران حضور خواهند داشت.

 

علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم می‌توانند به موزه هنرهای دینی امام علی (ع) واقع در خیابان ولی‌عصر (عج)، خیابان اسفندیار مراجعه کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: