کد خبر: 30614
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 29 شهریور 1396 - 15:44

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دیدار رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اسلامشهر با سرپرست  شهرداری

منبع : لیزنا
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اسلامشهر طی دیدار با سرپرست شهرداری اسلامشهر،ضمن بیان مشکلات پیش روی کتابخانه ها خواستار همراهی هرچه بیشتر شهرداری در رفع مشکلات مالی کتابخانه ها شد.
دیدار رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اسلامشهر با سرپرست  شهرداری

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط  عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اسلامشهر، مجید جعفری در این دیدار ضمن تبریک  انتصاب شهردار جدید و قدردانی ازحمایت های شهرداری از کتابخانه های عمومی و تلاش جهت ارتقای کتابخانه ها، در خصوص  واریز سهم نیم درصد شهرداری ها و پیگیری های لازم به تبادل نظر پرداخت.

 

داود بیات سرمدی سرپرست شهرداری اسلامشهر در این دیدار ضمن تشکر از حضور رئیس اداره کتابخانه های عمومی، با اشاره به  مشکلات مالی و مطالبات شهرداری از نهادهای مختلف اظهار داشت: پرداخت سهم نیم درصد شهرداری به کتابخانه های عمومی از مهمترین دغدغه های شهرداری است و کتابخانه ها یکی از تاثیر گذارترین نهادهای فرهنگی در شهر هستند و شهرداری همواره در حد توان خود مبالغی را پرداخت کرده  و خواهد کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: