کد خبر: 30653
تاریخ انتشار: یکشنبه, 02 مهر 1396 - 09:28

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

آموزش مهارت های زندگی در کتابخانه 15 خرداد

منبع : لیزنا
 کتابخانه ۱۵ خرداد با هدف ایمن سازی شهروندان در برابر آسیب های اجتماعی و گسترش مهارتهای اجتماعی و ارتباطی آنان، با مشارکت مشاوران اجتماعی ناجا نشست های مهارت های زندگی را بصورت هفتگی برگزار می کند.
آموزش مهارت های زندگی در کتابخانه 15 خرداد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی فرهنگسرای خاتم ﴿ص﴾ و مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۸، این نشست های کارگاهی با مشارکت گروه مشاوران اجتماعی نیروی انتظامی و حضور خانم سرگرد صفایی از مشاوران ناجا هر یکشنبه میزبان خانواده هاست.

بر اساس این گزارش در این برنامه سرفصل هایی همچون «ارتباطات مؤثر در خانواده»، «کنترل استرس و خشم»،  «آسیب‌های نوظهور در خانواده‌ و اجتماع»، «مهارت های زندگی» و «فرزندپروری» مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

کتابخانه 15 خرداد یکشنبه های هر هفته از ساعت 10 الی 12 در میدان معلم، خیابان تختی، خیابان یادگار، بوستان 15 خرداد، در نشست مهارت های زندگی میزبان شهروندان است و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 66698449 تماس بگیرند.

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: