کد خبر: 30665
تاریخ انتشار: یکشنبه, 02 مهر 1396 - 14:56

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نقد کتاب روانشناسی «هفت عادت مردمان موثر» در فرهنگسرای سرو

منبع : لیزنا
فرهنگسرای سرو کتاب روانشناسی «هفت عادت مردمان موثر» نوشته استفان کاوی را سوم مهرماه نقد و بررسی می کند.
نقد کتاب روانشناسی «هفت عادت مردمان موثر» در فرهنگسرای سرو

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه شش ، فرهنگسرای سرو با هدف تقویت  راهکارهای حفظ آرامش و خونسردی در مواجهه با مسائل روزمره و تغییر نگرش مخاطبان نسبت به رویارویی با موضوعات حوزه فردی و اجتماعی  کتاب روانشناسی "هفت عادت مردمان موثر" نوشته استفان کاوی را با حضور هادی زند مدرس رسمی فدراسیون  مربیگری  روانشناسی  برگزار می کند.

در این برنامه که  روز یکشنبه ساعت 17 با حضور دانشجویان دانشگاه تهران بر گزار می شود، مبحث عادت سوم از کتاب مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

کتاب «هفت عادت مردمان موثر» استفان کاوی، شهرت جهانی دارد. کاوی مقالات بسیاری در زمینه رهبری، کارایی فردی و سازمانی و روابط خانوادگی و اجتماعی تالیف کرده است. او سخنران زبردست و نویسنده‌ی برجسته‌ای است که همواره کتاب‌هایش درصدر پرفروش ترین کتاب‌های مدیریتی قرار گرفته و به زبان‌های مختلف منتشر شده است. او آموزش مدیران شرکت‌ها را در همه سطوح وجهه‌ی همت خود قرار داده و تاکنون جوایز متعدد و چندین دکترای افتخاری کسب کرده است.کتاب هفت عادت مردمان موثر او شهرت جهانی دارد و تاکنون به ‌۴٠ زبان زنده دنیا ترجمه و در بیش از ‌١۵ میلیون نسخه در ‌٧٠ کشور به فروش رفته است. این کتاب بیش از ‌١٠ سال در فهرست پرفروش ترین کتابهای جهان قرار داشت. مجله فوربس در سال ‌٢٠٠٢ کتاب هفت عادت را یکی از ‌١٠ کتاب موثر مدیریتی در قرن بیستم معرفی کرده است. در سال ‌١٩٩۶ مجله تایم او را به عنوان یکی از ‌٢۵ آمریکایی تاثیرگذار عنوان کرده است.

 

علاقه مندان برای شرکت در برنامه می توانند به نشانی تهران ، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، فرهنگسرای سرو مر اجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن گویای 88881879 تماس حاصل فرمایند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: