کد خبر: 30666
تاریخ انتشار: یکشنبه, 02 مهر 1396 - 14:58

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اسامی برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «بشارت شیرین» اعلام شد

منبع : لیزنا
اسامی برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «بشارت شیرین» به مناسبت دهه کرامت از سوی کتابخانه علامه جعفری(ره) اعلام شد.
اسامی برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «بشارت شیرین» اعلام شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، "بشارت شیرین" عنوان مسابقه کتابخوانی بود که به مناسبت دهه کرامت و ایام ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) و با هدف آشنایی شهروندان با سیره و سبک زندگی آن حضرت و الگوبرداری در زندگی فردی و اجتماعی از تاریخ 10 تا 22 مردادماه از سوی کتابخانه علامه جعفری(ره) برگزار شد.

تا پایان مهلت شرکت در مسابقه، بیش از سیصد نفر که علاوه بر تهران از شهرستان های دیگر نیز در این مسابقه شرکت کردند، از طریق تلگرام پاسخنامه خود را برای کتابخانه علامه جعفری (ره) ارسال و پس از بررسی پاسخ های رسیده، به قید قرعه 10 نفر که به همه سوالات پاسخ صحیح داده بودند، انتخاب و معرفی شدند.

 

جواد طیبی، ناهید ساوجی، فاطمه مقدسی معصوم آبادی، مریم تودشکچویی، مصطفی علیزاده، ناصر طاهرزاده، ولی شرفلی، هادی برزگر، مظاهر قارلقی، احسان قنواتی نفرات برگزیده این مسابقه هستند که جهت دریافت هدیه خود می توانند با کتابخانه فردوس به شماره 44081043 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: