کد خبر: 30667
تاریخ انتشار: یکشنبه, 02 مهر 1396 - 15:00

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

مسابقه کتابخوانی «دختر شینا» در خاوران

منبع : لیزنا
 مسابقه کتابخوانی «دختر شینا» تا پایان مهر ماه در کتابخانه فرهنگسرای خاوران برگزار می شود.
مسابقه کتابخوانی «دختر شینا» در خاوران

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 15، یکی از برنامه های هفته ی دفاع مقدس برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب "دخترشینا" نوشته بهناز ضرابی‌ زاده است که با مشارکت قرارگاه فرهنگی شهید سیاح طاهری اجرا می ‌شود.

این مسابقه با رویکرد ترویج فرهنگ کتابخوانی اجرا می‌ شود که به منظور ترغیب مخاطبان و ایجاد انگیزه برای مطالعه آن میان شهروندان منطقه برگزار می‌ شود.

کتاب «دختر شینا» از معدود کتاب‌ های خاطرات است که زندگی پرفراز و نشیب یک دختر جوان روستایی را در برابر چشمان ما به نمایش می‌گذارد، دختری که آن ‌قدر می‌ ایستد و می‌ افتد و دوباره برمی ‌خیزد تا جنگ را تحقیر کند.

علاقه مندان می توانند پس از مطالعه کتاب در ششمین مسابقه رسم کتابخوانی شرکت نموده و علاوه بر بهره‌ مندی از این کتاب ارزشمند، از جوایز نفیس این مسابقه نیز بهره‌ مند شوند.

 

علاقه مندان جهت اطلاع از برنامه های مراکز فرهنگی هنری منطقه 15 می توانند به آدرس میدان خراسان، خیابان خاوران، سه راه هاشم آباد، فرهنگسرای خاوران مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33015423 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: