کد خبر: 30668
تاریخ انتشار: یکشنبه, 02 مهر 1396 - 15:26

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نمایشگاه دائمی «آموزش و پرورش ایران در گذر زمان» در کتابخانه آیت‌الله العظمی بروجردی

منبع : لیزنا
به مناسبت فرارسیدن سال تحصیلی جدید،  نمایشگاه دائمی «آموزش و پرورش ایران در گذر زمان» در کتابخانه آیت‌الله العظمی بروجردی برگذار می شود.
نمایشگاه دائمی «آموزش و پرورش ایران در گذر زمان» در کتابخانه آیت‌الله العظمی بروجردی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی کتابخانه آیت‌الله العظمی بروجردی، در این نمایشگاه مجموعه‌ای از آیین‌نامه‌ها، مرامنامه و نظامنامه‌ها، سالنامه‌های وزارت فرهنگ و معارف (وزارت آموزش و پرورش) در کنار مجموعه «کتب درسی و آموزشی» که غالباً مربوط به قبل از انقلاب می باشند، برای بازدید و استفاده عموم علاقمندان و پژوهشگران به نمایش در آمده است.

همچنین در حاشیه این نمایشگاه دائمی، نمایشگاهی نیز از مجموعه قوانین و آئین نامه ها و نظام نامه های حوزه نشر (مطبوعات، چاپخانه ها، ناشران، نشریات و ...)، مجموعه اسناد مربوط به احزاب و انجمن ها در معرض نمایش علاقه مندان قرار گرفته است.

علاقه مندان می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه، همه روزه از ساعت 8  صبح الی 19 عصر به کتابخانه آیت الله العظمی بروجردی(ره) مراجعه کنند.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: