کد خبر: 30677
تاریخ انتشار: دوشنبه, 03 مهر 1396 - 09:55

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

آرامگاه حافظیه پذیرای کودکان استثنایی و برگزیدگان جشنواره کتابخوانی رضوی شد

منبع : لیزنا
کتابخانه عمومی حافظیه شیراز و اداره کل میراث فرهنگی استان فارس در برنامه‌ای مشترک میزبان جُنگ شادی کودکانه با حضور کودکان استثنایی شیراز شدند.
آرامگاه حافظیه پذیرای کودکان استثنایی و برگزیدگان جشنواره کتابخوانی رضوی شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس، ۲۹ شهریورماه کتابخانه عمومی حافظیه شیراز و اداره کل میراث فرهنگی استان فارس در برنامه‌ای مشترک میزبان جُنگ شادی کودکانه شدند. این برنامه با حضور سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس، متولیان آرامگاه حافظیه، مسئولان بهزیستی، کودکان استثنایی شهر شیراز، برگزیدگان هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی و جمعی از علاقه‌مندان برگزار شد.

در این برنامه ۳۰ نفر از کودکان مجتمع خیریه نرگس، ۲۰ نفر از دانش آموزان مدرسه نابینایان شوریده شیراز و بیش از ۱۰ نفر از  دانش آموزان مدرسه استثنایی گل‌ها حضور داشتند که در کنار برگزیدگان جشنواره کتاب‌خوانی رضوی و علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی حضور داشتند.

تلاوت آیاتی از قرآن کریم به سه زبان عربی، فارسی و انگلیسی؛ اجرای سرود ملی ایران توسط گروه پیشاهنگان شیراز، حافظ خوانی کودکان مرکز حافظ‌شناسی، قصه‌گویی و شعرخوانی کودکان، برپایی مسابقه نقاشی و اهدای جوایز از ویژه‌برنامه‌های این ضیافت بود.

در این ویژه‌برنامه، بیش از ۵۰ بسته هدیه شامل کیف مدرسه، کتاب ‌قصه، کتاب بریل ویژه نابینایان، اسباب‌بازی، لوازم‌التحریر و ... به همت خیرین، متولیان آرامگاه و مسئولین کتابخانه عمومی حافظیه برای کودکان استثنایی تهیه شد که در پایان این گردهمایی توسط سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس به کودکان اهدا شد.

 

همچنین لوح تقدیر دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و هدایای برگزیدگان جشنواره کتابخوانی رضوی نیز به زهرا زارع، مانا خانی و آیدا خارستانی به‌عنوان برگزیدگان هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از کتابخانه عمومی حافظیه، تقدیم شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: