کد خبر: 30679
تاریخ انتشار: دوشنبه, 03 مهر 1396 - 10:02

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

تقدیر از برگزیدگان کتابخانه‌های عمومی زاهدان در جشنواره کتابخوانی رضوی

منبع : لیزنا
 مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان کتابخانه‌ای هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان سیستان و بلوچستان، همزمان با روزهای پایانی شهریورماه، در کتابخانه‌های عمومی استاد کامبوزیا، آیت‌الله کفعمی‌خراسانی، نور و امام حسین(ع) شهرستان زاهدان برگزار شد.
تقدیر از برگزیدگان کتابخانه‌های عمومی زاهدان در جشنواره کتابخوانی رضوی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی سیستان و بلوچستان، برنامه اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان کتابخانه‌ای هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، با حضور جواد محمدی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی زاهدان، حامد زارعی کارشناس فرهنگی کتابخانه‌های عمومی سیستان و بلوچستان، مسئولان این کتابخانه‌ها و جمعی از اعضاء برگزار و از ۳ برگزیده کودک، یک برگزیده نوجوان و دو نفر از اعضای بزرگسال در بخش‌های مکتوب و الکترونیک با اهدای لوح وجایزه تقدیر شد.

جواد محمدی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان زاهدان در حاشیه برگزاری تقدیر از برگزیدگان کتابخانه ای هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی استان، ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری ماه محرم، خاطرنشان کرد: امروز دشمن با ترفندهای مختلف در تلاش است تا بین مسلمین تفرقه ایجاد کند و یکی از راه‌های مبارزه با این ترفند دشمن، حفظ وحدت و افزایش دانش و بصیرت از طریق مطالعه و کتابخوانی است.

زارعی همچنین در جمع منتخبین هفتمین جشنواره رضوی کتابخانه‌های عمومی آیت‌الله کفعمی‌خراسانی و امام حسین(ع) زاهدان گفت: امیدواریم اعضای کتابخانه و منتخبین جشنواره کتابخوانی رضوی به عنوان سفیران کتابخانه در مدارس با تشویق و راهنمایی سایر دانش‌آموزان آنها را به سوی کتابخانه و کتابخوانی هدایت کنند.

 

گفتنی است پس از برگزاری مراسم‌ اختتامیه ملی و ۳۱ مراسم  استانی برای تقدیر از برگزیدگان هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، در تمامی کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور نیز مراسم اختتامیه کتابخانه‌ای برگزار و در آن از اعضای کودک و نوجوانان شرکت‌کننده در این مسابقه با اهدای لوح امضاء شده توسط دبیرکل نهاد کتابخانه‌های کشور تقدیر می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: