کد خبر: 30680
تاریخ انتشار: دوشنبه, 03 مهر 1396 - 10:04

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

بازدید معاون اداری و مالی و مدیرکل عمرانی نهاد از کتابخانه‌های عمومی یزد

منبع : لیزنا
 اسماعیل شفاعی با همراهی هوتن والی‌نژاد در سفری یک‌روزه به یزد، ضمن بازدید از پروژه در حال ساخت کتابخانه مرکزی این استان، از چند کتابخانه عمومی در شهرستان یزد نیز دیدن کردند.
بازدید معاون اداری و مالی و مدیرکل عمرانی نهاد از کتابخانه‌های عمومی یزد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، اسماعیل شفاعی معاون اداری و مالی نهاد به همراه هوتن والی‌نژاد مدیرکل امور عمرانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور روز چهارشنبه بیست و نهم شهریورماه در سفری یک‌روزه به استان یزد، ضمن دیدار از اداره کل کتابخانه‌های عمومی این استان و حضور در نشست مشترک با معاون عمرانی استاندار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، از پروژه در حال ساخت کتابخانه مرکزی این استان و چند باب کتابخانه در شهرستان یزد دیدن کردند.

حضور در اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد و بازدید از بخش مختلف این اداره کل و شرکت در جلسه‌ باهم‌خوانی کتاب در اداره کل استان یزد، نخستین برنامه این سفر یک‌روزه بود. در ادامه نیز نشست مشترک معاون اداری و مالی نهاد و مدیرکل عمرانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با معاون عمرانی استانداری و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با هدف بحث و بررسی در خصوص تکمیل، تجهیز و راه‌اندازی کتابخانه مرکزی استان یزد در دفتر معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد برگزار شد.

گفتنی است در این نشست طرفین؛ ضمن بحث و تبادل‌نظر، بر لزوم تکمیل و بهره‌برداری این پروژه‌ بزرگ فرهنگی برای استفاده مردم فرهنگ‌دوست یزد تأکید کردند.

 

شفاعی و والی‌نژاد همچنین در ادامه سفرشان به یزد، ضمن بازدید از پروژه در حال ساخت کتابخانه‌ مرکزی و اطلاع از روند ساخت و تکمیل این پروژه و شرایط واگذاری آن به نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، از کتابخانه‌های عمومی دکتر جوادی، رئیس فرهمند، شرف‌الدین علی و علی‌بن موسی‌الرضا(ع) شهرستان یزد دیدن و در جریان برخی مشکلات ساختمانی و تجهیزاتی کتابخانه‌های استان یزد قرار گرفتند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: