بازدید معاون اداری و مالی و مدیرکل عمرانی نهاد از کتابخانه‌های عمومی یزد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، اسماعیل شفاعی معاون اداری و مالی نهاد به همراه هوتن والی‌نژاد مدیرکل امور عمرانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور روز چهارشنبه بیست و نهم شهریورماه در سفری یک‌روزه به استان یزد، ضمن دیدار از اداره کل کتابخانه‌های عمومی این استان و حضور در نشست مشترک با معاون عمرانی استاندار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، از پروژه در حال ساخت کتابخانه مرکزی این استان و چند باب کتابخانه در شهرستان یزد دیدن کردند.

حضور در اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد و بازدید از بخش مختلف این اداره کل و شرکت در جلسه‌ باهم‌خوانی کتاب در اداره کل استان یزد، نخستین برنامه این سفر یک‌روزه بود. در ادامه نیز نشست مشترک معاون اداری و مالی نهاد و مدیرکل عمرانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با معاون عمرانی استانداری و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با هدف بحث و بررسی در خصوص تکمیل، تجهیز و راه‌اندازی کتابخانه مرکزی استان یزد در دفتر معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد برگزار شد.

گفتنی است در این نشست طرفین؛ ضمن بحث و تبادل‌نظر، بر لزوم تکمیل و بهره‌برداری این پروژه‌ بزرگ فرهنگی برای استفاده مردم فرهنگ‌دوست یزد تأکید کردند.

 

شفاعی و والی‌نژاد همچنین در ادامه سفرشان به یزد، ضمن بازدید از پروژه در حال ساخت کتابخانه‌ مرکزی و اطلاع از روند ساخت و تکمیل این پروژه و شرایط واگذاری آن به نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، از کتابخانه‌های عمومی دکتر جوادی، رئیس فرهمند، شرف‌الدین علی و علی‌بن موسی‌الرضا(ع) شهرستان یزد دیدن و در جریان برخی مشکلات ساختمانی و تجهیزاتی کتابخانه‌های استان یزد قرار گرفتند.