کد خبر: 30694
تاریخ انتشار: دوشنبه, 03 مهر 1396 - 13:29

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست کتاب‌خوان کتابخانه مشارکتی شهید همت در ایلام برگزار شد

منبع : لیزنا
 نشست کتاب‌خوان کتابخانه مشارکتی شهید همت در مجتمع دالاب شهرستان ایلام با حضور مدیرکل‌های کتابخانه‌های عمومی و امور زندان‌های استان ایلام و معرفی کتاب توسط جمعی از مددجویان زندان ایلام برگزار شد.
نشست کتاب‌خوان کتابخانه مشارکتی شهید همت در ایلام برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی ایلام، نشست کتاب‌خوان کتابخانه مشارکتی شهید همت در مجتمع دالاب شهرستان ایلام (متعلق به امور زندان‌های استان ایلام) با حضور مراد جلیلیان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی ایلام، علی حسنوند مدیرکل و شماری از کارکنان اداره کل امور زندان‌های استان و جمعی از کارشناسان اداره کل کتابخانه‌های عمومی ایلام برگزار شد.

علی حسنوند در ابتدای این نشست ضمن بیان اهمیت مطالعه بیان کرد: انسان برای موفقیت و رسیدن به سعادت در زندگی به الگوهای رفتاری نیازمند است. وجود حس همانندسازی در انسان ایجاب می‌کند که به الگوهای شایسته‌ای دسترسی داشته باشد تا به کمک آن شخصیت و رفتار خود را شکل دهد؛ به همین خاطر الگوهایی که به وسیله کتاب معرفی می‌شوند، نقش مهمی را در شکل دادن به شخصیت انسان ایفا می‌کنند.

مراد جلیلیان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی ایلام نیز در این نشست خاطرنشان کرد: اعتلای فرهنگ کتابخوانی، پی‌ریزی بنای توسعه فرهنگی جامعه تلقی می‌شود و در این جهاد مقدس، همگان از خرد و کلان باید شریک و سهیم باشند و برای این سازندگی، از دل و جان مایه بگذارند.

 

گفتنی است در این نشست ۱۰ نفر از مددجویان مجتمع دالاب شهرستان ایلام به معرفی کتاب‌های خوانده شده خود پرداختند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: