کد خبر: 30697
تاریخ انتشار: دوشنبه, 03 مهر 1396 - 13:36

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست کتاب‌خوان و بررسی راهکارهای غلبه بر افسردگی در قزوین

منبع : لیزنا
مسئول کتابخانه عمومی امام خمینی (ره) قزوین از برگزاری نشست کتاب‌خوان شهریورماه این کتابخانه با موضوع غلبه بر افسردگی خبر داد.
نشست کتاب‌خوان و بررسی راهکارهای غلبه بر افسردگی در قزوین

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی قزوین، رمضان حیدری گفت: طبق بررسی‌های انجام‌شده در کتابخانه، کتاب‌هایی با موضوع راه‌های درمان افسردگی، بر اساس آمار پرمخاطب‌ترین منابع کتابخانه به‌ویژه در میان بانوان خانه‌دار و رده سنی بزرگسال است؛ بر این اساس تصمیم گرفتیم نشستی با موضوع غلبه بر افسردگی در کتابخانه امام خمینی برگزار کنیم.

وی ادامه داد: در این نشست حاضرین با معرفی کتاب‌های موردعلاقه خود سعی کردند علاوه بر افزایش آگاهی و دانش خود، حاضرین را برای مقابله با مشکلات ناشی از افسردگی‌های روزمره آگاه کرده و جدیدترین پیشرفت‌ها و دستاوردهای علمی و پزشکی را به مخاطبان معرفی کنند.

حیدری با اشاره به استقبال خوب اعضا و مراجعین از این نشست، افزود: در ادامه افراد ضمن بازدید از کتابخانه و مخزن کتاب در جریان نحوه امانت کتاب و طبقه‌بندی منابع قرار گرفتند.

این مسئول در ادامه گفت: کتاب‌هایی مانند: «غلبه بر افسردگی»، «روانشناسی افسردگی»، «بررسی منشاء افسردگی ایرانی» و «افسردگی علل و درمان» از منابع معرفی‌شده در این نشست بود.

 

حیدری گفت: با توجه به استقبال خوب مخاطبان تصمیم داریم نسبت به برگزاری مستمر و باکیفیت کارگاه‌هایی با این مضمون در کتابخانه اقدام کنیم.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: