نشست کتاب‌خوان و بررسی راهکارهای غلبه بر افسردگی در قزوین

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی قزوین، رمضان حیدری گفت: طبق بررسی‌های انجام‌شده در کتابخانه، کتاب‌هایی با موضوع راه‌های درمان افسردگی، بر اساس آمار پرمخاطب‌ترین منابع کتابخانه به‌ویژه در میان بانوان خانه‌دار و رده سنی بزرگسال است؛ بر این اساس تصمیم گرفتیم نشستی با موضوع غلبه بر افسردگی در کتابخانه امام خمینی برگزار کنیم.

وی ادامه داد: در این نشست حاضرین با معرفی کتاب‌های موردعلاقه خود سعی کردند علاوه بر افزایش آگاهی و دانش خود، حاضرین را برای مقابله با مشکلات ناشی از افسردگی‌های روزمره آگاه کرده و جدیدترین پیشرفت‌ها و دستاوردهای علمی و پزشکی را به مخاطبان معرفی کنند.

حیدری با اشاره به استقبال خوب اعضا و مراجعین از این نشست، افزود: در ادامه افراد ضمن بازدید از کتابخانه و مخزن کتاب در جریان نحوه امانت کتاب و طبقه‌بندی منابع قرار گرفتند.

این مسئول در ادامه گفت: کتاب‌هایی مانند: «غلبه بر افسردگی»، «روانشناسی افسردگی»، «بررسی منشاء افسردگی ایرانی» و «افسردگی علل و درمان» از منابع معرفی‌شده در این نشست بود.

 

حیدری گفت: با توجه به استقبال خوب مخاطبان تصمیم داریم نسبت به برگزاری مستمر و باکیفیت کارگاه‌هایی با این مضمون در کتابخانه اقدام کنیم.