کد خبر: 30698
تاریخ انتشار: دوشنبه, 03 مهر 1396 - 13:52

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کتابخانه مرکزی ارومیه میزبان اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی شد

منبع : لیزنا
  اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی با معرفی اعضای برگزیده کتابخانه مرکزی ارومیه برگزار شد.
کتابخانه مرکزی ارومیه میزبان اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی، نرگس فرح‌بخش، رئیس کتابخانه مرکزی ارومیه با اعلام این خبر گفت: مراسم اختتامیه جشنواره رضوی با حضور خانواده‌ها و اعضای کتابخانه در سالن آمفی‌تئاتر این کتابخانه برگزار شد.

رئیس کتابخانه مرکزی افزود: آمار شرکت‌کنندگان مسابقه کتابخوانی رضوی در سطح کتابخانه مرکزی ارومیه نسبت به سال گذشته سه برابر افزایش داشت و از بین اقشار شرکت‌کننده، کودکان با مشارکت در مسابقه نقاشی بیشترین تعداد را به خود اختصاص دادند.

فرح‌بخش در ادامه گفت: تعداد برگزیدگان جشنواره، در سطح کتابخانه ۹ نفر بود که از این تعداد، ۲ نفر در بخش بزرگ‌سال، یک نفر در بخش نوجوان و ۶ نفر در بخش کودک تقدیر شدند. در کنار این برگزیدگان، تمامی شرکت‌کنندگان در مسابقه نقاشی لوح تقدیر و کتاب هدیه گرفتند.

وی ادامه داد: حضور مستمر خانواده‌ها به همراه فرزندان در کتابخانه و مشارکت در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مناسبتی، در پویایی هر چه بیشتر کتابخانه و ترویج کتابخوانی تأثیرگذار است و خانواده‌های عضو هر یک به‌عنوان سفیری برای ترویج استفاده از کتابخانه عمل می‌کنند.

 

گفتنی است، اجرای نمایش و سرود توسط اعضای بخش کودک کتابخانه بخش دیگری از برنامه‌های این مراسم بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: