نمایشگاه کتاب «دفاع مقدس» و «قیام عاشورا» در درمیان در خراسان جنوبی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان درمیان گفت: دوران دفاع مقدس، گنجینه‌ای عظیم از فداکاری‌ها و ایثارگری‌های فرزندان کشورمان است که با توکل بر خداوند و داشتن هدف الهی توانستند در برابر ابرقدرت‌های جهان ایستادگی کنند.

وی ادامه داد: یکی از وظایف متولیان فرهنگی، آشناسازی نسل جوان با رشادت‌های دلاورمردان و قهرمانان ایران اسلامی و همچنین انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است و تولید محتوا و کتاب‌های مختلف با موضوع دفاع مقدس، در تحقق این هدف، اهمیت زیادی دارد. نمایشگاه‌های مذکور نیز در همین راستا در کتابخانه عمومی استاد احمدی دایر شده است.

وی خاطرنشان کرد: بازدیدکنندگان به‌ویژه نوجوانان و جوانان با حضور در این نمایشگاه با تازه‌های نشر حوزه‌ انقلاب و دفاع مقدس آشنا می‌شوند و می‌توانند از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۸:۳۰ هر روز در هفته دفاع مقدس از این نمایشگاه بازدید کنند.

 

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان درمیان گفت: برگزاری نشست کتاب‌خوان، مسابقه خاطره‌نویسی، مسابقه نقاشی، نشست جمع‌خوانی کتاب و... با موضوعات دفاع مقدس و عاشورا از دیگر برنامه‌های کتابخانه عمومی استاد احمدی در هفته دفاع مقدس و دهه اول محرم است.