کد خبر: 30731
تاریخ انتشار: سه شنبه, 04 مهر 1396 - 15:48

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

تقدیر از شرکت کنندگان کتابخانه مشارکتی شهید همت ایلام در جشنواره کتابخوانی رضوی

منبع : لیزنا
 مراسم اختتامیه کتابخانه‌ای هفتمین جشنواره کتابخوانی رضویِ کتابخانه مشارکتی شهید همتِ مجتمع دالاب شهرستان ایلام با حضور مدیران کل کتابخانه‌های عمومی و امور زندان‌های استان ایلام برگزار شد.
تقدیر از شرکت کنندگان کتابخانه مشارکتی شهید همت ایلام در جشنواره کتابخوانی رضوی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی ایلام، مراسم اختتامیه کتابخانه‌ای هفتمین جشنواره کتابخوانی رضویِ کتابخانه مشارکتی شهید همتِ مجتمع دالاب شهرستان ایلام با حضور مراد جلیلیان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی ایلام، علی حسنوند مدیرکل امور زندان‌های استان ایلام و جمعی از مددجویانِ این مرکز و تقدیر از ۸ نفر از برگزیدگان و اهدای لوح به شرکت‌کنندگان در این جشنواره برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی ایلام در این مراسم گفت: به نظر کارشناسان، رضایتی که انسان از مطالعه به دست می‌آورد او را متکی به خود بار خواهد آورد؛ سؤالاتی که بر اثر مطالعه برای انسان مطرح می‌شود باعث بروز خلاقیت در انسان‌ها می‌شود.

وی در ادامه افزود: با بهره‌گیری از تخیل که ضرورت اساسی خلاقیت است؛ دنیایی بزرگ و پهناور در مقابل چشمان انسان گشوده می‌شود و قدرت می‌یابد تا آزادانه خیال‌پردازی کند.

 

گفتنی است پس از برگزاری مراسم‌ اختتامیه ملی و ۳۱ مراسم استانی برای تقدیر از برگزیدگان هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، در تمامی کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور نیز مراسم اختتامیه کتابخانه‌ای برگزار و در آن از اعضای کودک و نوجوانان شرکت‌کننده در این مسابقه با اهدای لوح امضاء شده توسط دبیرکل نهاد کتابخانه‌های کشور تقدیر می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: