تقدیر از شرکت کنندگان کتابخانه مشارکتی شهید همت ایلام در جشنواره کتابخوانی رضوی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی ایلام، مراسم اختتامیه کتابخانه‌ای هفتمین جشنواره کتابخوانی رضویِ کتابخانه مشارکتی شهید همتِ مجتمع دالاب شهرستان ایلام با حضور مراد جلیلیان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی ایلام، علی حسنوند مدیرکل امور زندان‌های استان ایلام و جمعی از مددجویانِ این مرکز و تقدیر از ۸ نفر از برگزیدگان و اهدای لوح به شرکت‌کنندگان در این جشنواره برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی ایلام در این مراسم گفت: به نظر کارشناسان، رضایتی که انسان از مطالعه به دست می‌آورد او را متکی به خود بار خواهد آورد؛ سؤالاتی که بر اثر مطالعه برای انسان مطرح می‌شود باعث بروز خلاقیت در انسان‌ها می‌شود.

وی در ادامه افزود: با بهره‌گیری از تخیل که ضرورت اساسی خلاقیت است؛ دنیایی بزرگ و پهناور در مقابل چشمان انسان گشوده می‌شود و قدرت می‌یابد تا آزادانه خیال‌پردازی کند.

 

گفتنی است پس از برگزاری مراسم‌ اختتامیه ملی و ۳۱ مراسم استانی برای تقدیر از برگزیدگان هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، در تمامی کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور نیز مراسم اختتامیه کتابخانه‌ای برگزار و در آن از اعضای کودک و نوجوانان شرکت‌کننده در این مسابقه با اهدای لوح امضاء شده توسط دبیرکل نهاد کتابخانه‌های کشور تقدیر می‌شود.