کد خبر: 30732
تاریخ انتشار: سه شنبه, 04 مهر 1396 - 15:52

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین کتابخانه‌های عمومی تهران و پدافند غیرعامل استانداری تهران

منبع : لیزنا
 تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران و اداره کل پدافند غیرعامل استانداری تهران با حضور استاندار تهران منعقد شد.
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین کتابخانه‌های عمومی تهران و پدافند غیرعامل استانداری تهران

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی تهران، نظر به اهمیت پدافند غیرعامل در عوامل محیطی و غیر محیطی جهت مقابله با تهدیدات گوناگون و تأکید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به این مقوله، تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران و اداره کل پدافند غیرعامل استانداری تهران با حضور مهدی هاشمی، استاندار تهران؛ عزیز الله خسروجردی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری تهران؛ علی نیکنام، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی تهران و جمعی از مسئولین به امضای طرفین رسید.

علی نیکنام، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تهران در خصوص محورهای همکاری این تفاهم‌نامه گفت: انجام همکاری‌های مشترک علمی، فرهنگی پژوهشی و آموزشی از قبیل برگزاری مسابقات کتابخوانی، برپایی نمایشگاه‌های کتاب، عکس، پوستر و نشست‌های کتاب‌خوان، آموزش طرح‌ها و راهکارهای پدافند غیرعامل و تهیه منابع مکتوب و دیجیتال پدافند غیرعامل در کتابخانه‌های عمومی جهت استفاده اعضا از محورهای مطرح‌شده در این تفاهم‌نامه است.

وی افزود: اطلاع‌رسانی مناسب برنامه‌های فرهنگی پدافند غیرعامل در پرتال اداره کل، برگزاری نشست‌های تخصصی کتاب‌خوان و نقد و بررسی کتاب‌های تألیف شده در حوزه پدافند غیرعامل، برگزاری مسابقات کتابخوانی با استفاده از منابع پیشنهادی اداره کل پدافند غیرعامل استان در کتابخانه‌های عمومی تحت پوشش، برگزاری مراسم معرفی و رونمایی کتاب‌های مرتبط با موضوع پدافند غیرعامل و ایجاد بستر مناسب به‌منظور برگزاری دوره‌های آموزشی مفاهیم و راهکارهای پدافند غیرعامل در کتابخانه‌ها، فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و آموزش کارکنان کتابخانه‌های عمومی استان در حوزه پدافند غیرعامل ازجمله تعهدات کتابخانه‌های عمومی در این تفاهم‌نامه است.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تهران ادامه داد: اطلاع‌رسانی مناسب برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی استان در پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و نشریات خبری پدافند غیرعامل، توزیع اقلام آموزشی پدافند غیرعامل استان در میان مراجعین کتابخانه‌های عمومی تحت پوشش و همکاری جهت اجرای مشترک برنامه‌های فرهنگی و توزیع اقلام تبلیغاتی در مناسبت‌های مختلف به‌ویژه هفته‌ پدافند غیرعامل ازجمله تعهدات اداره کل پدافند غیرعامل استانداری تهران در این تفاهم‌نامه بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: