کد خبر: 30734
تاریخ انتشار: سه شنبه, 04 مهر 1396 - 15:57

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کتابخانه عمومی خشکبیجار گیلان میزبان برگزیدگان هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی شد

منبع : لیزنا
 مراسم تقدیر از برگزیدگان هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی خشکبیجار در کتابخانه عمومی امام علی(ع) این شهر برگزار شد.
کتابخانه عمومی خشکبیجار گیلان میزبان برگزیدگان هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی گیلان، مسئول کتابخانه عمومی امام علی(ع) خشکبیجار با اشاره به برگزاری این مراسم گفت: تقدیر از برگزیدگان جشنواره کتابخوانی رضوی با استقبال بی‌نظیر علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی، اعضاء کودک و نوجوان و والدین ایشان برگزار و با اهدای لوح یادبود جشنواره و جوایز به برگزیدگان رده‌های مختلف سنی برگزار شد.

مریم مجد هادی افزود: برگزاری مسابقه نقاشی در حاشیه این مراسم و اهدای جوایز به برندگان از دیگر برنامه‌های کتابخانه عمومی امام علی (ع) خشکبیجار در این روز بشمار می‌رفت.

وی گفت: پس از پایان این مراسم کودکان و نوجوانان عضو کتابخانه با حضور در گلزار شهدای گمنام شهر خشکبیجار و نثار گل، به روح بلند شهدا ادای احترام کردند.

کتابخانه عمومی خشکبیجار از مراکز فعال فرهنگی شهرستان رشت بوده و در مناسبت‌های مختلف شاهد برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی است.

 

گفتنی است پس از برگزاری مراسم‌ اختتامیه ملی و ۳۱ مراسم استانی برای تقدیر از برگزیدگان هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، در تمامی کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور نیز مراسم اختتامیه کتابخانه‌ای برگزار و در آن از اعضای کودک و نوجوانان شرکت‌کننده در این مسابقه با اهدای لوح امضاء شده توسط دبیرکل نهاد کتابخانه‌های کشور تقدیر می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: