کد خبر: 30738
تاریخ انتشار: سه شنبه, 04 مهر 1396 - 20:31

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اهدای کتاب به دانش آموزان مدرسه ابتدایی «عبادت» روستای پشت قلعه

منبع : لیزنا
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبدانان از اهدای بیش از صد عنوان کتاب به دانش آموزان مدرسه ابتدایی «عبادت» روستای پشت قلعه شهرستان آبدانان هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی خبر داد.
اهدای کتاب به دانش آموزان مدرسه ابتدایی «عبادت» روستای پشت قلعه

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی ایلام، اردشیر بوستانی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبدانان هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی از اهدای بیش از صد عنوان کتاب به دانش آموزان مدرسه ابتدایی «عبادت» روستای پشت قلعه شهرستان آبدانان با مشارکت کتابداران کتابخانه‌های امیرکبیر و شهید داریوش رضایی‌نژاد خبر داد.

بوستانی با حضور در جمع دانش آموزان و معلمان مدرسه ابتدایی «عبادت»، اظهار داشت: با توجه به تفاهم‌نامه منعقدشده بین اداره آموزش و پروش و اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبدانان، صد عنوان کتاب و لوازم‌تحریر با عنوان بسته فرهنگی بین دانش آموزان این مدرسه توزیع شد.

وی گفت: کتابخانه‌های عمومی با تکمیل فعالیت‌های گسترده آموزش و پروش می‌توانند در فرهنگ‌سازی و ترغیب دانش آموزان به مطالعه مؤثر باشند.  تهیه  کتاب‌های جذاب و خواندنی، اطلاع‌رسانی و تبلیغ این کتاب‌ها در بین دانش آموزان و نیز ایجاد و تجهیز کتابخانه‌های مدارس به کتاب‌های موردنیاز دانش آموزان، گام مهمی در ترویج فرهنگ مطالعه خواهد بود.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: