کد خبر: 31118
تاریخ انتشار: سه شنبه, 25 مهر 1396 - 20:46

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برنامه‌های متنوع فرهنگی کتابخانه‌های عمومی ایلام در هفته جهانی کودک

منبع : لیزنا
همزمان با فرا رسیدن هفته جهانی کودک، کتابخانه‌های عمومی امام رضا(ع) شهرستان مهران و امام حسین(ع) روستای سرابِ شهرستان ایوان با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، پذیرای جمعی از اعضای کودک و نوجوان این کتابخانه‌ها شدند.
برنامه‌های متنوع فرهنگی کتابخانه‌های عمومی ایلام در هفته جهانی کودک

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی ایلام، علی‌اصغر آذرپیرا رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهران با اشاره به برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی امام رضا(ع) بیان کرد: پس از برگزاری نشست هم‌اندیشی با کتابداران این کتابخانه مقرر شد برنامه‌هایی متناسب با کودکان در این هفته برپا شود که تشکیل حلقه صلح و دوستی با حضور اعضای کودک کتابخانه، پخش انیمیشن‌های آموزشی با حضور جمعی از دانش‌آموزان مدارس آل‌عصمت و شهید گوهری مهران، مسابقه نقاشی، اجرای نمایش خلاق و برگزاری مراسم اختتامیه کتابخانه‌ای هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با اهدای لوح تقدیر از جمله این برنامه‌ها بود.

کتابخانه عمومی امام حسین(ع) روستای سراب از توابع بخش مرکزی شهرستان ایوان نیز به همین مناسبت مسابقه نقاشی با حضور جمعی از کودکان پیش‌دبستانی و مهدکودک «جوانه‌های زندگی» برگزار کرد.

الهه محمدی زلانی مسئول کتابخانه عمومی امام حسین(ع) با اشاره به برگزاری این مسابقه، گفت: هدف اصلی برگزاری این مسابقه نقاشی، آشنایی کودکان با کتاب و کتابخوانی و ایجاد حس وحدت و همکاری میان آنها است.

گفتنی است در پایان این مسابقه ضمن تقدیر از شرکت‌کنندگان، هدایایی به رسم یادبود به آنها اهداء شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: