کد خبر: 31139
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 27 مهر 1396 - 13:11

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری مراسم گرامیداشت روز عصای سفید در چهارمحال و بختیاری

منبع : لیزنا
 مراسم گرامیداشت روز عصای سفید با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری در کتابخانه نابینایان رودکی برگزار شد.
برگزاری مراسم گرامیداشت روز عصای سفید در چهارمحال و بختیاری

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری، مراسم گرامیداشت روز عصای سفید با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و جمعی از نابینایان و معلولان جسمی و حرکتی، ۲۳ مهرماه در کتابخانه نابینایان رودکی شهرکرد برگزار شد.

فرهاد خلیل مقدم در این مراسم گفت: تلاش می‌کنیم تا با تجهیز کتابخانه‌های نابینایان استان به امکانات بیشتر و جذب اعتبار برای بازسازی کتابخانه رودکی زمینه لازم را برای مطالعه هرچه بیشتر این گروه از مخاطبان فراهم آوریم. در حال حاضر این استان با داشتن ۲ باب کتابخانه ویژه نابینایان به حدود ۵۰۰ عضو روشندل ارائه خدمت می‌کند.

در این مراسم مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان نیز پیام تبریکی از سوی مدیرعامل این شرکت به مناسبت روز جهانی عصای سفید قرائت کرد.

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: