کد خبر: 31189
تاریخ انتشار: یکشنبه, 30 مهر 1396 - 15:18

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اولین دوره آموزش مهارت زندگی ویژه کودکان در پنج کتابخانه تهران

منبع : لیزنا
 اولین دوره کارگاه آموزشی مهارت های زندگی برای کودکان با عنوان «زندگی بازی» با آموزش مهارت خودآگاهی به میزبانی ۵ کتابخانه عمومی شهر تهران برگزار شد.
اولین دوره آموزش مهارت زندگی ویژه کودکان در پنج کتابخانه تهران

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام، روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، اولین جلسه کارگاه آموزش مهارت های زندگی ویژه اعضای کودک کتابخانه ها با حضور اعضای کودک کتابخانه ها به مربیگری کارشناسان ارشد روان شناسی در قالب تمرین و بازی به میزبانی کتابخانه های عمومی ولیعصر(عج)، علامه دهخدا، پیروزی، بسیج و شهدای شهر تهران طی این هفته برگزار شد.

در اولین جلسه این کارگاه آموزشی در ابتدا اعضای کودک شرکت کننده در کلاس به معرفی خود پرداختند و سپس کتاب""مهارت های زندگی برای دانش آموزان دبستانی"به صورت رایگان میان اعضا توزیع شد.

در ادامه مربی کلاس آموزش های لازم درباره مهارت «خود آگاهی» را به اعضای کودک ارائه کرد و گفت: خودآگاهی به معنی توانایی خودشناسی و آگاهی از نقاط قوت و ضعف، آرزوها، ترس‌ها و خواسته‌هایمان است. این توانایی به ما کمک می‌کند که یک دیدگاه واقع‌گرایانه نسبت به خودمان داشته باشیم و حقوق و مسئولیت‌هایمان را بهتر بشناسیم.

 

در ادامه به صورت عملی مهارت «خود آگاهی» به کودکان آموزش داده شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: