کد خبر: 31194
تاریخ انتشار: یکشنبه, 30 مهر 1396 - 15:25

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

بخشدار مرکزی قزوین بر ساخت کتابخانه مستقل در اقبالیه تاکید کرد

منبع : لیزنا
 بخشدار مرکزی قزوین در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی اقبالیه اظهار داشت: با توجه به شرایطی که کتابخانه عمومی آیت الله کاشانی اقبالیه در حال حاضر داراست راه اندازی یک کتابخانه مجهز و مستقل برای این شهر از اهمیت بسیاری برخوردار است.
بخشدار مرکزی قزوین بر ساخت کتابخانه مستقل در اقبالیه تاکید کرد

به گزارش لیزنا بر اساس روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قزوین، محمد علیخانی اظهار داشت: امیدواریم با همکاری و همراهی مسئولان شرایط مناسبی برای کتابخانه اقبالیه ایجاد شده و مشکلات در این زمینه رفع گردد.

وی ادامه داد: اقبالیه از شهرهای مهم و مهاجرپذیر استان است که لزوم اجرای برنامه های فرهنگی در آن احساس می شود ، زیرا به واقع هرچه بیشتر در زمینه افزایش برنامه های مفید فرهنگی گام برداریم به همان میزان از آسیب های اجتماعی جلوگیری شده است.

در این جلسه همچنین وحیده حقیقی رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قزوین روند طی شده برای راه اندازی یک کتابخانه مستقل در اقبالیه و مشکلات و کمبودهای موجود در این زمینه را مطرح کرد.

علی نوروزی مسئول کتابخانه عمومی آیت الله کاشانی اقبالیه نیز در این جلسه گزارشی از اقدامات و فعالیت های انجام شده در این کتابخانه را تشریح کرد.

اکبرپورشهردار اقبالیه نیز در این جلسه راهکارهایی در رابطه با احداث یک کتابخانه مناسب برای اقبالیه ارایه داد.

بیگدلی رییس شورای اسلامی شهر اقبالیه نیز در این جلسه از حمایت شورا برای رفع مشکلات کتابخانه اقبالیه و ارایه خدمات هرچه بهتر و با کیفیت تر به مخاطبان خبر داد.

در این جلسه همچنین با حضور بخشدار مرکزی، شهردار، رییس شورای شهر، اعضا شورای شهر و دیگر اعضا انجمن کتابخانه اقبالیه از برگزیدگان جشنواره کتابخوانی رضوی تقدیر شد.

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: